ORGANISATIESTRATEGIENiet een strategie is de beste! Hoe fantastisch een bepaalde strategie ook mag zijn, zij hoeft nog niet tot het gewenste resultaat te leiden. Want iedere organisatie heeft haar eigen uitgangspunten, ontplooit activiteiten op haar eigen terrein, en heeft haar eigen potentieel dat verschilt van andere bedrijven. Het is dus van groot belang dat de organisatiestrategieën, die gebruikt worden, naadloos aansluiten bij de mogelijkheden en kansen van een bedrijf. En wat bepaalt nu dat de ene organisatiestrategie zoveel beter is dan de andere?De Harvard Business Review reeks van uitgeverij Thema brengt de nieuwste ideeën van vooraanstaande managementdenkers thematisch bij elkaar. Onmisbare informatie voor professionals die voorop willen blijven lopen in een snel veranderende wereld.
new
Al verkrijgbaar vanaf € 19,36.
Aanbieder | Prijs | ||
---|---|---|---|
1 nummer voor € 19,36 | Bestellen |
Een manager moet vaak belangrijke beslissingen nemen die grote risico´s met zich meebrengen. Maar hoe zorgt hij ervoor dat hij de juiste beslissingen op het juiste moment neemt? In de gebundelde artikelen van Harvard Business Review over Besluitvorming...
Het concurrentiegebod voor bijna alle moderne bedrijven is heel eenvoudig: innoveer of raak achterop. Vraag elke willekeurige president-directeur waar ook ter wereld om een wensen-top-vijf samen te stellen en gegarandeerd staat op nummer één de wens:...
Groeistrategieen zijn voor veel bedrijven belangrijk om de winst en waarde van hun aandelen te vergroten. In dit deel leest u over de nieuwste tactieken om groei te bevorderen, waaronder overnames en fusies, diversificatie en het stimuleren van innovatie....