Groeistrategieen zijn voor veel bedrijven belangrijk om de winst en waarde van hun aandelen te vergroten. In dit deel leest u over de nieuwste tactieken om groei te bevorderen, waaronder overnames en fusies, diversificatie en het stimuleren van innovatie. Over de risico's en de beloningen, het gevaar van te veel nadruk op het product, en het creeren van mogelijkheden om van elkaar te leren. Met bijdragen van o.a. Arie de Geus, Patricia Anslinger en Thomas Copeland.
new
Al verkrijgbaar vanaf € 14,25.
Aanbieder | Prijs | ||
---|---|---|---|
1 nummer voor € 14,25 | Bestellen |
Een manager moet vaak belangrijke beslissingen nemen die grote risico´s met zich meebrengen. Maar hoe zorgt hij ervoor dat hij de juiste beslissingen op het juiste moment neemt? In de gebundelde artikelen van Harvard Business Review over Besluitvorming...
Het concurrentiegebod voor bijna alle moderne bedrijven is heel eenvoudig: innoveer of raak achterop. Vraag elke willekeurige president-directeur waar ook ter wereld om een wensen-top-vijf samen te stellen en gegarandeerd staat op nummer één de wens:...
ORGANISATIESTRATEGIENiet een strategie is de beste! Hoe fantastisch een bepaalde strategie ook mag zijn, zij hoeft nog niet tot het gewenste resultaat te leiden. Want iedere organisatie heeft haar eigen uitgangspunten, ontplooit activiteiten op haar eigen...