Onzekerheid is de enige zekerheid die we hebben. Want één ding is zeker: in de 21e eeuw zal het bedrijfsleven drastisch veranderen. De nieuwe economie vraagt om een andere manier van zakendoen en dus ook om een andere manier van managen. Deze bundel gaat over het managen van deze toenemende onzekerheid: over een nieuwe manier van strategisch denken, het belang van een concrete toekomstvisie en de macht van de consument. Ook Hamel en Prahalad geven hun visie in een artikel gebaseerd op hun tijdloze klassieker De Strijd om de toekomst.
new
Al verkrijgbaar vanaf € 17,59.
Aanbieder | Prijs | ||
---|---|---|---|
1 nummer voor € 17,59 | Bestellen |
Een manager moet vaak belangrijke beslissingen nemen die grote risico´s met zich meebrengen. Maar hoe zorgt hij ervoor dat hij de juiste beslissingen op het juiste moment neemt? In de gebundelde artikelen van Harvard Business Review over Besluitvorming...
Het concurrentiegebod voor bijna alle moderne bedrijven is heel eenvoudig: innoveer of raak achterop. Vraag elke willekeurige president-directeur waar ook ter wereld om een wensen-top-vijf samen te stellen en gegarandeerd staat op nummer één de wens:...
Groeistrategieen zijn voor veel bedrijven belangrijk om de winst en waarde van hun aandelen te vergroten. In dit deel leest u over de nieuwste tactieken om groei te bevorderen, waaronder overnames en fusies, diversificatie en het stimuleren van innovatie....