De meeste managers zijn zich er heel goed van bewust dat het managen van kennis absoluut noodzakelijk is. Maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Want door de hoeveelheid kennis is het vaak moeilijk een passende strategie te bepalen. Deze HBR-bundel analyseert wat er fout kan gaan en, veel belangrijker nog, biedt strategieën om kennismanagement optimaal te benutten. Met bijdragen van o.a. Mintzberg, Argyris en Pfeffer.
new
Al verkrijgbaar vanaf € 17,95.
Aanbieder | Prijs | ||
---|---|---|---|
1 nummer voor € 17,95 | Bestellen |
Een manager moet vaak belangrijke beslissingen nemen die grote risico´s met zich meebrengen. Maar hoe zorgt hij ervoor dat hij de juiste beslissingen op het juiste moment neemt? In de gebundelde artikelen van Harvard Business Review over Besluitvorming...
Het concurrentiegebod voor bijna alle moderne bedrijven is heel eenvoudig: innoveer of raak achterop. Vraag elke willekeurige president-directeur waar ook ter wereld om een wensen-top-vijf samen te stellen en gegarandeerd staat op nummer één de wens:...
Groeistrategieen zijn voor veel bedrijven belangrijk om de winst en waarde van hun aandelen te vergroten. In dit deel leest u over de nieuwste tactieken om groei te bevorderen, waaronder overnames en fusies, diversificatie en het stimuleren van innovatie....