Hoe maken we de juiste keuzes, in een tijd waarin alles razendsnel verandert? Is er een alternatief voor tijdrovende planningsprocessen en is onze commerciƫle vakkennis en houding nog van deze tijd? Zijn alle veranderingen in de markt relevant en hoe blijven we stevig aan het roer? Hoe kunnen we ons aanpassings- en innovatievermogen versterken? Kunnen we de voordelen voor de klant met harde cijfers onderbouwen, zodat de prijs minder belangrijk wordt? Hoe stimuleren we creativiteit en zetten deze succesvol in? Met combinaties van rationele en creatieve benaderingen komen we tot de best mogelijke oplossingen. Met welke onderhandelingsaanpak bereiken we duurzame resultaten? Hoe sluiten we een complexe deal af? Wat nemen we minimaal op in een overeenkomst? Hoe kunnen we klanten aan ons binden? Aan de hand van praktijkvoorbeelden lichten we een en ander toe.
new
Al verkrijgbaar vanaf € 26,85.
Aanbieder | Prijs | ||
---|---|---|---|
1 nummer voor € 26,85 | Bestellen |
Aanpassingsvermogen en commerciƫle innovatiekracht worden steeds belangrijker voor duurzaam succes. Hoe kunnen we dit verbeteren? Hoe kunnen we het koopproces optimaal faciliteren en klanten en partners langdurig aan ons binden? Hoe maken we slimme keuzes...
Welke verkoopaanpak voert bijna automatisch naar een succesvolle afsluiting? Hoe maken we slimme keuzes met betrekking tot segmenten, klanten en projecten? Hoe voorkomen we, dat de prijs een dominante rol speelt? Wat is de beste onderhandelingsstrategie...
Hoe kunnen we effectief anticiperen en reageren op veranderingen in de omgeving? Zijn kwalitatieve producten en processen voldoende voor duurzaam succes? Is onze organisatie in staat om continue te innoveren? Wat vereist dit van medewerkers en leidinggevenden?...