Hoe kunnen we effectief anticiperen en reageren op veranderingen in de omgeving? Zijn kwalitatieve producten en processen voldoende voor duurzaam succes? Is onze organisatie in staat om continue te innoveren? Wat vereist dit van medewerkers en leidinggevenden? Hoe kunnen we creativiteit stimuleren en succesvol inzetten? Hoe lossen we knelpunten op? Hoe laten we mensen buiten onze organisatie meedenken en -doen? Zijn er praktische hulpmiddelen die innovatie bevorderen en hoe zetten we deze in? Hoe verbeteren we de acceptatiegraad van veranderingen? We geven antwoorden op deze en andere relevante vragen en bespreken voorbeelden uit de praktijk.
new
Al verkrijgbaar vanaf € 28,50.
Aanbieder | Prijs | ||
---|---|---|---|
1 nummer voor € 28,50 | Bestellen |
Harrie start zijn loopbaan als elektricien op de bouw en heeft weinig of niets met studie en persoonlijke ontwikkeling. Na een ingrijpende gebeurtenis, besluit hij steviger aan het roer van zijn toekomst te gaan staan en stuurt op zelfbeschikking en afwisseling....
Aanpassingsvermogen en commerciƫle innovatiekracht worden steeds belangrijker voor duurzaam succes. Hoe kunnen we dit verbeteren? Hoe kunnen we het koopproces optimaal faciliteren en klanten en partners langdurig aan ons binden? Hoe maken we slimme keuzes...
Hoe maken we de juiste keuzes, in een tijd waarin alles razendsnel verandert? Is er een alternatief voor tijdrovende planningsprocessen en is onze commerciƫle vakkennis en houding nog van deze tijd? Zijn alle veranderingen in de markt relevant en hoe...