Aanpassingsvermogen en commerciële innovatiekracht worden steeds belangrijker voor duurzaam succes. Hoe kunnen we dit verbeteren? Hoe kunnen we het koopproces optimaal faciliteren en klanten en partners langdurig aan ons binden? Hoe maken we slimme keuzes met betrekking tot segmenten, klanten en projecten? Hoe komen we tot een flexibel maar solide business, account- en verkoopplan? Hoe werven we, op efficiënte en effectieve wijze, nieuwe klanten? Welke verkoopaanpak voert bijna automatisch naar een succesvolle afsluiting? Hoe voorkomen we, dat de prijs een dominante rol speelt? Wat is de beste onderhandelingsstrategie en tactiek? Wat staat er in een overeenkomst en hoe implementeren we gemaakte afspraken? Slimmer plannen, professioneler verkopen en minder onderhandelen dragen bij aan succes. Dit handboek is actueel en geschreven vanuit de commerciële praktijk.
new
Al verkrijgbaar vanaf € 28,27.
Aanbieder | Prijs | ||
---|---|---|---|
1 nummer voor € 28,27 | Bestellen |
Welke verkoopaanpak voert bijna automatisch naar een succesvolle afsluiting? Hoe maken we slimme keuzes met betrekking tot segmenten, klanten en projecten? Hoe voorkomen we, dat de prijs een dominante rol speelt? Wat is de beste onderhandelingsstrategie...
Hoe maken we de juiste keuzes, in een tijd waarin alles razendsnel verandert? Is er een alternatief voor tijdrovende planningsprocessen en is onze commerciële vakkennis en houding nog van deze tijd? Zijn alle veranderingen in de markt relevant en hoe...
Hoe kunnen we effectief anticiperen en reageren op veranderingen in de omgeving? Zijn kwalitatieve producten en processen voldoende voor duurzaam succes? Is onze organisatie in staat om continue te innoveren? Wat vereist dit van medewerkers en leidinggevenden?...