Blaadjes.nl
 

 
Afbeelding van Het Nieuwe Winkelen
 

Het Nieuwe Winkelen

Cor Molenaar

De verkopen op internet nemen met 20 procent per jaar toe. Het aantal funshoppers daalt sterk, parkeertarieven stijgen en stadscentra worden onbereikbaar met de auto. Klanten kopen anders dan vroeger. Bewuster maar ook selectiever en ze zijn minder loyaal. De recessie maakt het er niet gemakkelijker op. Het is een kwestie van aanpassen om te overleven voor winkeliers, bedrijven en fabrikanten, want de klant dicteert de toekomst.Nieuwe technieken en faciliteiten bieden maar vooral inspelen op de wensen van klanten wordt de uitdaging van de toekomst. Dit boek schetst de huidige ontwikkelingen en bereidt winkeliers voor op de nabije toekomst.

new

Al verkrijgbaar vanaf € 19,50.

Aanbieder Prijs  
1 nummer voor € 19,50 Bestellen

Ook interessant

 
Afbeelding van Wisseling Van De Macht
 

Wisseling Van De Macht

Nu internet algemeen geaccepteerd is en nieuwe technologieën en diensten als RFID, breedband en narrowcasting een doorbraak beleven, veranderen ons gedrag en onze omgangsvormen ingrijpend en moeten bedrijven hun klanten dus ook anders benaderen. Centraal...

€ 11,90
Meer info

Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen
Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen