Blaadjes.nl
 

 
Afbeelding van Als de koning je klant zou zijn
 

Als de koning je klant zou zijn

Sydney Brouwer

Wat als de koning je klant zou zijn? Elke organisatie zou dan de dienstverlening verbeteren. Hoe zorg je ervoor dat andere klanten daarvan profiteren De klant is koning. Een veelgebruikte uitspraak bij organisaties die klantgerichter willen worden. Maar wat als de koning opeens je klant wordt? Deze uitdaging zorgt ervoor dat elke organisatie met een andere blik naar haar eigen dienstverlening, klantbeleving en klantgerichtheid gaat kijken. In deze businessroman gaat Lizzy, directeur van het bedrijf KaasGaaf, op zoek naar de sleutel tot een koninklijke klantbeleving. Ze wil niet alleen de koning, maar alle klanten van het bedrijf een ervaring bieden waarvan ze woest enthousiast worden. Onderweg leert ze wat er nodig is om een klantgerichte organisatie te bouwen, aan welke knoppen het team kan draaien om van klanten fans te maken en uiteindelijk wat de kroon is op een vorstelijke klantbeleving. Als de koning uw klant zou zijn is een aanstekelijk verhaal om iedereen in de organisatie die te maken heeft met klantgerichtheid – van medewerker tot manager – te inspireren om de volgende stap naar een betere klantbeleving te zetten. Dankzij de vele praktische tips in dit boek kun je direct de vertaalslag maken naar je eigen organisatie. - Inspiratie voor alle branches: commercieel, zorg...

new

Al verkrijgbaar vanaf € 20,95.

Aanbieder Prijs  
1 nummer voor € 20,95 Bestellen

Ook interessant

 
Afbeelding van Klantgericht leiderschap
 

Klantgericht leiderschap

Leer wat de rol van leiders en managers is in het bouwen van een klantgerichte organisatie. Laat je inspireren door vele voorbeelden van bedrijven die vooroplopen op het gebied van klantbeleving. Klantgericht leiderschap 8 principes voor een klantgerichte...

€ 25,99
Meer info

Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen
Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen