Blaadjes.nl
 

 
Afbeelding van Verlichting in business
 

Verlichting in business

Kees Klomp

Wakker geschud door de crisis zoeken ondernemingen naar een nieuw evenwicht tussen menselijke en economische waarden. In dit boek biedt de bekende marketingstrateeg Kees Klomp inspiratie met acht boeddhistische inzichten, die tegelijkertijd acht belangrijke commerciële trends vormen:Small * Klein is het nieuwe grootSpirit * De opkomst van de nieuwe spirituelenSustainability * De roep om duurzaamheid Serve * De nieuwe betekeniseconomieSincere * De revolutie van eerlijkheid en authenticiteitSoft * De kracht van kwetsbaarheidSlow * Langzaam is het nieuwe snelSafe * De winst van commercieel idealisme Kees Klomp en Cor Hospes, de schrijver van dit boek, wandelden met acht personen uit de wereld van management en marketing door het Drentse oerlandschap. Met prominente denkers als consultant Albert Boswijk, maatschappelijk ondernemer Michiel Pot en marketingfilosoof Goos Geursen effenen ze het pad naar persoonlijk geluk, zakelijk succes en maatschappelijke voorspoed.¿De auteurs laten ondernemingen van binnenuit ontwaken. Door alle praktische tips en aanbevelingen kunnen bedrijven niet alleen versterkt uit de crisis komen, maar ook inspelen op maatschappelijke trends zoals duurzaamheid, dienstbaarheid, vriendelijkheid en authenticiteit. De auteurs zijn er in geslaagd mij als lezer te overtuigen:...

new

Al verkrijgbaar vanaf € 39,95.

Aanbieder Prijs  
1 nummer voor € 39,95 Bestellen
Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen
Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen