Blaadjes.nl
 

 
Afbeelding van Van kloteklant tot knuffelklant (luisterboek)
 

Van kloteklant tot knuffelklant (luisterboek)

E.J. van Bel

kloteklant, m. (-en), 1, persoon die door een koop- of ambachtsman benadeeld of in de maling wordt genomen of aan het lijntje wordt gehouden: ik voel mij bij dat bedrijf een echte ~; -2. ~en, geuzennaam voor die groep personen die het boksen tegen de muren van het bedrijfsleven zat zijn en in opstand komen om niet als ~ behandeld te worden.. In dit audio-uur krijgt u de ingredienten aangereikt voor een commerciele strategie die leidt tot klantbehoud. Geen checklists, modelletjes of tips trucs, wel de laatste trends en een concreet kader voor het ontwikkelen van een visie om klanten te behouden. Antwoorden op vragen als: Waarom lopen klanten weg? Waarom worden klanten boos, maar klagen ze niet? Waarom zijn zelfs veel trouwe klanten ontrouw? De tekst wordt geflankeerd door columns, die door de auteur zelf zijn ingesproken.. Egbert Jan van Bel won in 2005 de Marketingliteratuurprijs met de bestseller Event Driven Marketing. Ook de opvolger Kloteklanten is een verkoopsucces. Van Bel legt uit hoe je tot een renderende relatie met je klant komt door honderden meningen en ervaringen te vertalen in een strategie tot klantbehoud.. Inhoudsopgave:1. Inleiding2. Bij piep.telecom voel ik me een kloteklant3. Klanten. Voor je het weet, ben je ze kwijt4. Heeft u een commerciele functie?5. Hoe je...

new

Al verkrijgbaar vanaf € 59,95.

Aanbieder Prijs  
1 nummer voor € 59,95 Bestellen
Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen
Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen