Blaadjes.nl
 

 
Afbeelding van Retail is mensenwerk
 

Retail is mensenwerk

Hans van Tellingen

Retail is mensenwerk en stenen winkels winnen. Maar hoe doen zij dat? Dit boek biedt, als handleiding, de antwoorden. Het is het derde deel van de trilogie ‘Stenen Winkels Winnen’, na de succesvolle uitgaven ‘#WatNouEindeVanWinkels’ (2016) en ‘Waarom Stenen Winkels Winnen’ (2018). Een greep uit de onderwerpen: • Omzet en marktaandeel stenen winkels nemen toe. Het belang van thuiswinkelen neemt af. De retailleegstand daalt. Heeft transformeren wel zin? • Marketing, beleving en het mengen van functies. Veel ‘retailtermen’ komen voorbij en wat kun je er eigenlijk mee? • Het overheidsbeleid. Het kabinet moet ondernemers niet beperken en zwaarder belasten. • Retailmissers. Wat kan er beter? Leveren gratis parkeren en gratis toiletten niet meer winkelomzet op? • Retail is mensenwerk. Houd bijvoorbeeld kassa’s met echte mensen in stand. Of laat bedienend personeel de bestelling opnemen en gebruik geen QR-code hiervoor. Hans van Tellingen heeft zijn eigen, eigenzinnige, tegendraadse, maar goed onderbouwde visie op de retail wederom aan het papier toevertrouwd. Prikkelend, onderhoudend en lekker leesbaar. Altijd gefundeerd, feitelijk en betrouwbaar. Want wat eerst tegendraads leek, blijkt in de praktijk gewoon uit te komen. Hans van Tellingen is algemeen directeur...

new

Al verkrijgbaar vanaf € 32,50.

Aanbieder Prijs  
1 nummer voor € 32,50 Bestellen
Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen
Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen