Blaadjes.nl
 

 
Afbeelding van Pseudo-genade
 

Pseudo-genade

Prince Joseph

Als er namaak is, dan moet er ook echte en ware genade zijnEchte genade verandert levens. Het redt en bevrijdt mensen. Het verbreekt banden en heeft de macht ons te helpen een overwinnend, God verheerlijkend leven te leiden.Daarom heeft de vijand veel controverses en misvattingen over genade rondgestrooid. Hij gebruikt geruchten, pseudo-leringen en zelfs een kleine minderheid die het evangelie verkeerd gebruikt en door hun manier van leven fout weergeeft â€' alles in een poging gelovigen argwanend te maken over genade, door het een 'gevaarlijke leer' te noemen.Ontdek in Pseudo-genade wat ware genade is en wat het niet is. Duik de Schrift in om de broodnodige antwoorden te vinden op vragen zoals: • Is genade iets om voor op je hoede te zijn?• Geeft genade mensen een vrijbrief om te zondigen?• Betekent genade dat iedereen automatisch is gered?• Betekent onder genade leven dat ik niet langer mijn zonden hoef te belijden?• Is heiligheid belangrijk onder genade?Ontdek de kracht om niet langer verslagen te blijven. Ontdek het ware evangelie opnieuw en kom erachter wat leven onder genade werkelijk betekent. Meer informatie over Joseph Prince en zijn boeken is te vinden op gracetoday.nl.

new

Al verkrijgbaar vanaf € 7,-.

Aanbieder Prijs  
1 nummer voor € 7,- Bestellen

Ook interessant

 
 
 
€ 4,95
Meer info

 
Afbeelding van Eet je weg naar leven en gezondheid
 

Eet je weg naar leven en gezondheid

Door boeiend op de Bijbel gefundeerd onderwijs te geven, ontvouwt Joseph Prince een openbaring over het Heilig Avondmaal die nog nooit zo relevant is geweest als nu. Hij legt niet alleen uit waarom het Heilig Avondmaal Gods voorgeschreven weg is naar...

€ 14,90
Meer info

 
Afbeelding van Geef me deze berg ING
 
€ 20,-
Meer info

Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen
Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen