Blaadjes.nl
 

 
Afbeelding van Plezier En Prestatie
 

Plezier En Prestatie

Jeroen Geelhoed

Plezier & prestatie 1e druk is een boek van Hans R. van der Loo uitgegeven bij Academic Service. ISBN 9789052614557 Plezier in het werk leidt tot betere bedrijfsresultaten. Dat laten meerdere succesvolle bedrijven zien. Maar een eenzijdige focus op oppervlakkige fun is verwoestend voor tevreden klanten en goede resultaten. Dat hebben we na de internethype ook kunnen constateren.Plezier & prestatie laat managers zien hoe plezier in het werk en het behalen van resultaten elkaar kunnen versterken, ook in slechte tijden. Centraal staat een concept dat door de auteurs pleziermanagement wordt genoemd: het managen van werkplezier met het oog op tevreden klanten en betere bedrijfsresultaten.Het doel van dit boek is dan ook managers te overtuigen, inzicht te geven en te inspireren om handen en voeten te geven aan succesvolle mensgerichte organisaties, waarbij het gat tussen potentie en performance van de mensen in de organisatie gedicht wordt. 'Gebruikmakend van Nederlandse voorbeelden en cases maakt het boek duidelijk, dat het managen van dienstverlenende organisaties begint bij de meest essentiele P van de marketing mix: People. Aangezien geldt we are all in services is dit boek niet alleen een absolute must voor managers bij dienstverlenende organisaties, maar eigenlijk voor alle managers.'...

new

Al verkrijgbaar vanaf € 11,90.

Aanbieder Prijs  
1 nummer voor € 11,90 Bestellen
Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen
Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen