Blaadjes.nl
 

 
Afbeelding van Marketing voor retailers
 

Marketing voor retailers

R. Koornstra

Marketing voor retailers geeft de lezer snel en overzichtelijk inzicht in de verschillende onderwerpen van retailmarketing. De klant staat centraal, wat resulteert in meer aandacht voor de klant (outside-in) en wat minder aandacht voor de winkel (inside-out). Klanten verwachten meer dan een pakket goederen tegen een redelijke prijs: winkelformules moeten een merk worden. Dit geldt voor winkels, maar ook voor winkelcentra. In deze tweede editie komt de winkelbeleving van de doelgroep uitgebreid aan bod. Daarnaast is er aandacht voor de interne en externe communicatie om het bezoek aan winkelcentrum en winkel te stimuleren. Nieuwe onderwerpen in deze editie zijn verder: • De integrale samensmelting van winkel en webshop: bricks & clicks. • Een nieuw model van integrale winkelcommunicatie. • Retailplanologie: de samenhang tussen winkel en winkelcentrum en de samenhang tussen winkelcentra en verzorgingsgebied. • Trade marketing: winst voor merkleverancier, retailer en klant. Op de begeleidende website www.pearsoneducation.nl/koornstra zijn cases en powerpointpresentaties beschikbaar. Reinder Koornstra is gespecialiseerd in retailmarketing, marketingcommunicatie en retailplanologie. Hij is als docent Retailmarketing verbonden aan Avans Hogeschool ’s-Hertogenbosch.

new

Al verkrijgbaar vanaf € 29,99.

Aanbieder Prijs  
1 nummer voor € 29,99 Bestellen
Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen
Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen