Bedrijven verspillen veel kapitaal door zich onvoldoende bewust te zijn van hun unieke kenmerken, hun DNA. Erger nog: in economisch zwaar weer worden die kenmerken als eerste wegbezuinigd. Dat gaat niet alleen ten koste van omzet en goodwill, maar betekent ook gemiste ontwikkelkansen en afnemende medewerkersbetrokkenheid.Wessel Berkman laat praktisch en effectief zien hoe u het organisatie-DNA kunt activeren en in klinkende munt om kunt zetten. Daarvoor moet het aan twee voorwaarden voldoen: het moet onderscheidend zijn en het moet gemeenschappelijk beleefd worden. Dat realiseren is de taak van de manager: dat is management zoals het bedoeld is.
new
Al verkrijgbaar vanaf € 18,95.
Aanbieder | Prijs | ||
---|---|---|---|
1 nummer voor € 18,95 | Bestellen |
Organisaties met bestaansrecht hebben een sterk, onderscheidend en gemeenschappelijk beleefd DNA. Dit DNA staat garant voor de ultieme klantbediening, op de meest efficiënte en effectieve manier. Het creëert de meeste meerwaarde en is de reden waarom...
Wessel Berkman laat in dit boek zien wat De commerciële revolutie inhoudt, hoe die ingrijpt op je processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen.De Commerciële Revolutie is al begonnen! Wessel Berkman laat in dit boek zien wat die revolutie...
SOCIAL SELLING IS DÉ NIEUWE MANIER VAN VERKOPEN. De klant koopt anders dan vroeger. Een groot deel van het koopproces speelt zich tegenwoordig online af, zonder dat je daar als retailer of verkoper bij betrokken bent. Speel je daar als bedrijf niet...