Blaadjes.nl
 

 
Afbeelding van Makkelijk lezen met Disney - Rapunzels gids vol grappige, gekke weetjes & knutsels
 

Makkelijk lezen met Disney - Rapunzels gids vol grappige, gekke weetjes & knutsels

Annemarie van den Brink

Rapunzel, het meisje met de magische haren. In dit boek deelt ze al haar tips en weetjes met jou. Hoe maak je van je haar een kunstwerk? Hoe knutsel en frutsel je de leukste dingen? Hoe verdedig je je met een koekenpan? In deze creatieve gids ontdek je het allemaal! Door de korte zinnen en speciaal lettertype is Rapunzel's gids ook geschikt voor kinderen met dyslexie.

new

Al verkrijgbaar vanaf € 15,99.

Aanbieder Prijs  
1 nummer voor € 15,99 Bestellen

Ook interessant

 
Afbeelding van Leren lezen AVI start - een pup voor boo
 

Leren lezen AVI start - een pup voor boo

Een aantrekkelijk leesboek op AVI start, speciaal voor kinderen die net leren lezen. Door de korte woorden en eenvoudige zinnen kunnen beginnende lezers meteen leeskilometers maken. de juf heeft een pup. de pup heet pip. ze mag mee met de juf. boo is...

€ 9,99
Meer info

 
Afbeelding van Ik leer lezen met Zwijsen - Trein in de nacht
 

Ik leer lezen met Zwijsen - Trein in de nacht

Spannend verhaal over een nachtelijke treinreis naar Spanje. Onderweg staat de trein stil. Waarom doen die meneer en mevrouw Sol zo geheimzinnig? Voor beginnende lezers op AVI M4. Spannend verhaal over een nachtelijke treinreis naar Spanje. Roel en zijn...

€ 9,99
Meer info

 
Afbeelding van Veilig leren lezen - Een mop voor Prins Pom
 
€ 13,99
Meer info

Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen
Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen