Blaadjes.nl
 

 
Afbeelding van Koop Mij
 

Koop Mij

Martin Lindstrom

Anti-rookcampagnes zetten juist aan tot roken. Sex doesn’t sells. Politici winnen stemmen met negatieve boodschappen. Product placement in films werkt zelden. Miljoenen euro’s worden verspild aan reclamecampagnes die niet werken. Dit zijn slechts enkele van de opzienbarende resultaten uit het onderzoek van Martin Lindstrom naar hoe wij ons als consument gedragen. Lindstrom is er van overtuigd dat er een groot verschil bestaat tussen wat wij denken dat ons beïnvloedt en dat wat werkelijk onze beslissingen stuurt. Om dit aan te tonen zette hij een zeer ambitieus onderzoeksproject op waarin de meest geavanceerde hersenscanmethoden werden gebruikt en waaraan meer dan 2.000 vrijwilligers uit 6 landen deelnamen. Voor het eerst kunnen we zien wat er werkelijk in ons hoofd gebeurt als we een advertentie zien, een reclameslogan horen, twee concurrerende drankjes proeven of een gesponsord programma bekijken. Factoren zo divers als jeugdherinneringen, religieuze overtuigingen en reukvermogen sturen onze beslissingen en vormen onze voorkeuren. De verrassende en grensverleggende conclusies tonen aan dat we onszelf regelmatig voor de gek houden als we een bewuste beslissing denken te nemen. Deze boeiende reis door het hoofd van de hedendaagse consument is fascinerend en herkenbaar voor iedereen...

new

Al verkrijgbaar vanaf € 17,95.

Aanbieder Prijs  
1 nummer voor € 17,95 Bestellen

Ook interessant

 
Afbeelding van Hoe komen ze erop?
 

Hoe komen ze erop?

Waarom moet je een simpel plan in tienvoud indienen en gaan plastic verpakkingen nooit makkelijk open? Lindstrom zoekt het gezond verstand van organisaties en doorbreekt de bureaucratie met tips.In ‘Hoe komen ze erop?’ laat bedrijfscoach Martin Lindstrom...

€ 24,99
Meer info

Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen
Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen