Blaadjes.nl
 

 
Afbeelding van Het lingeriedenken
 

Het lingeriedenken

Rob van Vuure

Viva, Panorama, Bright, Elle en Libelle ¿ we kennen ze allemaal. Maar hoe worden deze tijdschriften gemaakt en welke moderne communicatietechnieken en -ideeën liggen eraan ten grondslag? Waarom is Linda. een hit? Wat is het geheim van Happinez en van Autoweek? Waarom is Elsevier zo toegankelijk? En wat is het verhaal achter Viva¿s rubriek AnyBody? Bladen- en ideeënman Rob van Vuure schreef het allemaal op, helder en inspirerend. Het lingeriedenken staat voor: aantrekkelijker, verrassender, leuker, maar wel met behoud van de essentie, de essentie van je blad of je product. Ruim zestig hoofdstukken barstensvol ideeën, meningen en eyeopeners, gebaseerd op een jarenlange voortdurende praktijkervaring. Maar ook veel website-ideeën en de do¿s and don¿ts van een digitale nieuwsbrief. Voor iedereen die communiceert via tijdschriften, het internet, etalages, evenementen of mobiel. Het lingeriedenken is de logische opvolger waar studenten, professionals én geïnteresseerde leken om vroegen.

new

Al verkrijgbaar vanaf € 22,25.

Aanbieder Prijs  
1 nummer voor € 22,25 Bestellen

Ook interessant

 
Afbeelding van Pas op, u wordt verleid!
 

Pas op, u wordt verleid!

De schappen in de boekhandels liggen vol: nooit eerder werden er zoveel tijdschriften gemaakt. Terwijl een blad als LINDA. een instantsucces wordt, zijn tijdschriften als Drift, Femme en Green voorspelbare zelfmoordacties. Hoe komt dat?Waarom kiest de...

€ 13,99
Meer info

Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen
Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen