Blaadjes.nl
 

 
Afbeelding van Het Grote Boek voor Een Merk Dat Klopt
 

Het Grote Boek voor Een Merk Dat Klopt

Francien Van Eersel

"The real voyage of discovery consists not in seeking new landscapes, but in having new eyes." - Marcel Proust Niet iedere ondernemer is zich ervan bewust dat hij (of zij) naast ondernemer ook visionair, thought leader en change maker kan zijn. Niet iedere ondernemer heeft in potentie Een Merk Dat Klopt. Ben jij wél die ondernemer die weet dat het tijd is voor een volgende stap, en gaat die volgende stap niet om meer omzet of een grotere winst maar om het claimen van jouw unieke plek in de branche of het vertellen van een nieuw, ander verhaal? Wil je jouw impact vergroten? Dan is dit boek voor jou. De wereld heeft je nodig. We leven in een tijd waarin we ontdekken dat bestaande denkbeelden en werkwijzen niet meer kloppen. Of het nu in de economie is, de politiek, de media, onderwijs of zorg. Ze zijn gebaseerd op een oud mens- en wereldbeeld, vol onbewuste overtuigingen en impliciete oordelen over wat goed en fout, belangrijk of onbelangrijk, waar of niet waar en mooi of lelijk is. Over definities van succes en wat het betekent om van waarde te zijn. We verlangen naar nieuwe leiders die een nieuw, ander verhaal vertellen en ons de weg wijzen naar een nieuwe wereld. Jij kunt die nieuwe leider zijn, zeker met Een Merk Dat Klopt. Dit boek combineert een antropologische blik op ondernemerschap...

new

Al verkrijgbaar vanaf € 66,05.

Aanbieder Prijs  
1 nummer voor € 66,05 Bestellen

Ook interessant

 
Afbeelding van Anders Kijken
 

Anders Kijken

"The real voyage of discovery consists not in seeking new landscapes, but in having new eyes." - Marcel Proust Niet iedere ondernemer is zich ervan bewust dat hij (of zij) naast ondernemer ook visionair, thought leader en change maker kan zijn. Niet...

€ 12,95
Meer info

Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen
Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen