Heineken 1949-1988 Heineken 1949-1988. De geschiedenis van Heineken na de Tweede Wereldoorlog wordt gekenmerkt door groei en internationalisatie. In deze groei heeft een aantal algemene factoren een rol gespeeld: de kwaliteit van produkt, organisatie, toegepaste technologie en techniek, het reclame-, verpakkings- en merkenbeleid, een bijna conservatief te noemen financieringspolitiek: een lage dividend 'pay-out' en dus sterke reserveringsvormen, en ten slotte een gezond opportunisme met zo nu en dan dan de onontbeerlijke dosis geluk.
new
Al verkrijgbaar vanaf € 28,95.
Aanbieder | Prijs | ||
---|---|---|---|
1 nummer voor € 28,95 | Bestellen |
Met 100% Londen op zak ontdek je de stad in no time. De wandelroutes leiden je langs Highlights én de leukste adressen volgens locals. De bezienswaardigheden, musea, parken , restaurants, cafes en winkels zijn bovendien overzichtelijk gerangschikt per...
1972 Van geslacht tot geslacht 1997 1972 Van geslacht tot geslacht 1997. 25 jaar Gereformeerde Gemeente Rotterdam-Alexanderpolder. De kerkenraad biedt u dit herdenkingsboek aan met de bede dat de Here Zijn zegen erover gebiede. Als we terugzien op...