Blaadjes.nl
 

 
Afbeelding van Happen naar Peijnenburg
 

Happen naar Peijnenburg

B. Kuiper

Het economisch belang van een langlopende, duurzame reclamecampagne is voor adverteerder en reclamebureau even groot. Toch lukt het zelden een campagne langer dan vijf jaar vol te houden. De redenen voor het vroegtijdig stoppen van campagnes kunnen er veel zijn. De enige echte legitieme reden om een campagne te stoppen is omdat hij niet werkt, of niet meer werkt. Maar zo simpel zit het in de reclame niet. Er zijn veel factoren die ervoor kunnen zorgen dat een reclamecampagne vroegtijdig het loodje legt. Het verloop van de Peijnenburg-campagne laat dat zien.De Peijnenburg-campagne gaat nu zijn zevende jaar in, maar bungelde af te toe aan een zijden draadje. Dit boek laat niet alleen het ontstaan en het verloop van de campagne zien, maar vooral de gevaren die de campagne bedreigden. Het beschrijft de vaak lange weg die adverteerder en bureau afleggen voordat ze met een eerste reclame-uiting naar buiten kunnen komen. Uit de cijfers blijkt dat de gezamenlijke strijd om de campagne ondanks enkele flinke tegenslagen in de lucht te houden, heeft gewerkt en tot op de dag van vandaag nog steeds werktEen belangrijk instrument dat Kuiper hanteert is het richtingenplan. Dit plan laat geen creatief werk zien. Het is een fase vòòr het creatieve concept. Het verbreedt de scoop en voorkomt dat...

new

Al verkrijgbaar vanaf € 22,49.

Aanbieder Prijs  
1 nummer voor € 22,49 Bestellen
Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen
Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen