Blaadjes.nl
 

 
Afbeelding van Generatie Einstein Slimmer Sneller En Socialer
 

Generatie Einstein Slimmer Sneller En Socialer

J. Boschma

JEROEN BOSCHMA & INEZ GROENGeneratie EinsteinCOMMUNICEREN MET JONGEREN VAN DE 21E EEUWTv-commercials werken niet meer, er worden websites gelanceerd waar geen jongere naar toe gaat, gedragsbe loedende campagnes worden door jongeren massaal afgekraakt, films floppen tijdens de premi ... ledereen is het erover eens: jongeren zijn een verschrikkelijk moeilijke doelgroep om te bereiken. Of lijkt dat maar zo?Dit boek gaat over een nieuwe generatie: generatie Einstein. Ze lezen nieuws als journalisten. Ze kijken films als regisseurs. Ze kijken naar reclame als reclamemakers. Deze eerste positieve, slimme generatie vergt een geheel nieuwe benadering. Want als je je communicatie verkeerd inricht, dan raak je ze kwijt. Voorgoed. Dan blijven ze onverschillig of keren ze zich zelfs van je af.Jongeren van de 21e eeuw stellen andere eisen aan communicatie, aan reclame, aan media. Dit boek geeft een uitgebreide beschrijving van deze nieuwe generatie en haar unieke kenmerken en biedt handvatten om met ze te communiceren op een manier die w werkt.Jeroen Boschma (1966) is medeoprichter en creatief directeur van communicatiebureau Keesie.Inez Groen (1968) is als adviseur bij het bureau werkzaam.Keesie is opgericht in 1998 en is gespecialiseerd in advies, communicatie en reclame gericht op kinderen,...

new

Al verkrijgbaar vanaf € 14,49.

Aanbieder Prijs  
1 nummer voor € 14,49 Bestellen

Ook interessant

 
Afbeelding van Generatie Einstein
 

Generatie Einstein

Generatie Einstein 3.0: slimmer, socialer en... volwassener! Communiceren met jongeren van de 21e eeuw. Generatie Einstein is opgegroeid. Waren zij in de vorige edities van dit boek nog pubers, nu zijn het jongvolwassenen die massaal de arbeidsmarkt...

€ 19,95
Meer info

Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen
Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen