Blaadjes.nl
 

 
Afbeelding van De plakfactor
 

De plakfactor

Chip Heath

Iedereen ken de reclameslogan ‘Douwe Egberts koffie, lekkere koffie’. En als je aan bier denkt, denken veel mensen aan ‘Heerlijk, Helder, Heineken’. Slogans die al meer dan 20 jaar meegaan. Hoe komt het dat deze slogans blijven hangen en dat je andere alweer na vijf minuten vergeten bent? De auteurs van De plakfactor hebben zich die vraag ook gesteld en kwamen tot de conclusie dat een boodschap aan bepaalde factoren moet voldoen: simpel, onverwacht, concreet, het moet refereren naar iets bekends en het moet emoties oproepen. Het boek bevat vele voorbeelden waarin ze deze principes uitleggen. De oefeningen in het boek laten zien hoe je een niet p(l)akkende tekst om kunt zetten naar een tekst die de boodschap wél overbrengt. The Tipping Point voor iedereen die geïnteresseerd is in communicatie! Chip Heath is professor Organisatiegedrag op Stanford University. Dan Heath is onderzoeker geweest bij Harvard Business School, is oprichter van Thinkwell, een innovatieve uitgever van studieboeken en is consultant bij Duke Corporate Education.

new

Al verkrijgbaar vanaf € 29,99.

Aanbieder Prijs  
1 nummer voor € 29,99 Bestellen

Ook interessant

 
Afbeelding van Alle getallen tellen
 

Alle getallen tellen

Een duidelijk en praktisch boek over het communiceren en begrijpen van getallen en data van bestsellerauteur Chip Heath.Hoeveel groter is een miljard dan een miljoen? Een miljoen seconden is twaalf dagen. Een miljard seconden is... tweeëndertig jaar....

€ 21,99
Meer info

Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen
Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen