Blaadjes.nl
 

 
Afbeelding van De Confetti Company
 

De Confetti Company

Luc van Bussel

Een Managementcultuurboek voor bestuurders van de nieuwe organisatie: een organisatie met Visie waar 'WarmteMakers' invulling geven aan "Purpose". Veertien topbestuurders delen hun visie op cultuur.“DE NATUUR WAS ER AL. CULTUUR IS WAT WIJ ERVAN GEMAAKT HEBBEN” De Confetti Company is een cultuurroman. Het boek legt een warme deken over bedrijfsculturen in de huidige coole digitale samenleving. Luc van Bussel verhaalt over zijn traditionele Vlaamse jeugd die hem inspireerde tot een eigentijdse bedrijfscultuur waar medewerkers eregasten zijn en met confetti worden onthaald. Als ondernemer geeft hij leiding een nieuwe lading en noemt hij zijn medewerkers 'WarmteMakers'. "Alles draait om mensen die elkaar willen ontmoeten. Een warme bedrijfscultuur legt de basis voor iedere ontmoeting en verbinding." "CULTUUR VOOR HET INDIVIDUELE BELANG" Aandacht! Generatie Z -de slimste generatie ooit- vitaliseert de arbeidsmarkt en snakt naar professionele gezelligheid. De ‘War on Talent’ gaat in alle hevigheid door. Gevraagd? Bedrijfswarmte! Het is de rode draad in deze cultuurvisie over nieuw werkgeverschap in werkgeluk. ‘Purpose’ is de nieuwe magie van een bedrijf met een boodschap, missie en maatschappelijk manifest. Het boek biedt een verfrissende en verrassende kijk op vitale...

new

Al verkrijgbaar vanaf € 21,50.

Aanbieder Prijs  
1 nummer voor € 21,50 Bestellen
Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen
Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen