Blaadjes.nl
 

 
Afbeelding van Basisprincipes van Mediamarketing
 

Basisprincipes van Mediamarketing

Rolf Mulder

Dit boek gaat in op de volgende vragen: hoe valt er voor media bedrijven nog geld te verdienen met informatie en vermaak en wat is daar dan de meest aangewezen manier voor? Het antwoord op deze vragen is niet makkelijk te geven en zeker niet eenduidig.Veel van de huidige ontwikkelingen op het gebied van media en entertainment zijn spannend en interessant, maar het is niet zo dat alle veranderingen in het voordeel zijn van degenen die met media hun geld proberen te verdienen, integendeel. Het aanbod van informatie en vermaak is explosief gestegen en onder invloed van digitalisering en illegaliteit lijken gratis en goedkoop de norm geworden. Dit maakt het lastig om voor veel soorten content nog een redelijke prijs te bedingen. Bovendien heeft de adverteerder inmiddels zo veel keuze dat ook hij niet langer een zekere bron van inkomsten vormt.Nieuwe, hippe start-ups zijn bezig om met grote hardnekkigheid de markt te veroveren. Voortdurend worden er nieuwe strategieën ontwikkeld, waarbij de stand van de techniek en relevante sociaal-culturele ontwikkelingen als leidraad dienen bij het bedenken van nieuwe mediaconcepten en verdienmodellen. Om het hoofd boven water te houden kiezen andere bedrijven voor een voor een defensieve strategie: zij zijn vooral bezig om het inkomstenverlies uit...

new

Al verkrijgbaar vanaf € 23,95.

Aanbieder Prijs  
1 nummer voor € 23,95 Bestellen
Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen
Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen