Blaadjes.nl
 

Sorteer op: Relevantie
Prijs: Laag > Hoog, Hoog > Laag

 
Afbeelding van De wet van snuf
 

De wet van snuf

De royalty's van dit boek gaan naar de stichting Hulphond Nederland Iedereen weet hoe het principe van wederkerigheid werkt: wat je geeft, krijg je terug. Een krachtig principe, dat vrijwel altijd en overal opgaat. Het helpt ons om onze omgeving op een...

€ 20,99
Meer info

 
Afbeelding van Eén fan per dag
 

Eén fan per dag

Met 'gewoon' tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen...

€ 20,99
Meer info

 
Afbeelding van Geef nooit korting!
 

Geef nooit korting!

Geef nooit korting! Lage prijzen zijn funest voor een gezond rendement en tasten de winst van bedrijven, professionals en zelfstandigen flink aan. Sinds de crisis is de prijs- en margedruk op veel markten alleen maar toegenomen. En de verwachting is...

€ 19,95
Meer info

 
Afbeelding van Gek op gaten
 

Gek op gaten

Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Oplossingen waar ze plezier aan beleven of die hun 'pijn' wegnemen....

€ 20,99
Meer info

 
Afbeelding van Hondenbrokken
 

Hondenbrokken

Iedereen vindt het belangrijk om klantgericht te zijn. Maar wat houdt klantgerichtheid precies in? Wat vraagt het van medewerkers? En is klantgerichtheid hetzelfde als klantvriendelijkheid? Tim, de eigenaar van een dierenspeciaalzaak, gaat in deze managementroman...

€ 19,75
Meer info

 
 
 

Met tevreden klanten schiet je weinig op

Het vinden en binden van klanten is de levensader van elke organisatie. Maar loyaliteit is al lang niet meer vanzelfsprekend en klanten bevelen je ook niet zomaar even aan bij anderen. Met 'gewoon' tevreden klanten schiet je dan ook weinig op. De kunst...

€ 49,90
Meer info

 
Afbeelding van Superfijne klanten
 

Superfijne klanten

Superfijne klanten, wie wil die nou niet? Superfijne klanten hebben oog voor jouw toegevoegde waarde en accepteren daarom de prijs die je vraagt. Dat maakt dat werken voor hen vaak niet voelt als werken. Maar hoe kom je aan superfijne klanten, klanten...

€ 20,99
Meer info

 
Afbeelding van Thuis ben ik niet zo leuk!
 

Thuis ben ik niet zo leuk!

Veel mensen weten humor te waarderen. En omdat klanten eigenlijk nét mensen zijn, is humor een krachtig wapen bij het vinden en binden van klanten. Als je het tenminste op de juiste manier inzet. Want er kleven ook risico’s aan het gebruik van humor....

€ 20,99
Meer info

 
Afbeelding van Wacht niet op de wind, ga roeien
 

Wacht niet op de wind, ga roeien

Iedereen die wel eens gezeild heeft, weet het: de windrichting kun je niet veranderen, dus als je vooruit wilt komen moet je de stand van je zeilen aanpassen. Maar wat als de wind is gaan liggen? Als de vraag naar jouw producten of diensten afneemt als...

€ 20,99
Meer info

Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen
Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen